Manuell ordrebehandling er tidkrevende, og lite effektivt. Derfor har vi innført elektroniske løsninger, for å underlette for deg som kunde. I våre systemer kan du bestille og overvåke transporten helt frem til levering.

Det er mange fordeler ved elektronisk transportbestilling, les mer her.

Ønsker du å bestille transporttjenester elektronisk?

For at du skal kunne bestille og overvåke forsendelsene i sanntid, ønsker vi at du fyller ut skjemaet på denne siden eller tar kontakt med oss.

Etter en kredittsjekk får du tilsendt et kundenummer, samt brukernavn og passord.

Da er du klar til å bestille din første bud- eller transportbestilling. Du kan følge bestillingen, gjennomføringen og leveringen direkte, og får også full oversikt over kostnader.

Web-bestilling – enkelt og kostnadsfritt

Hos Blå Kurér kan du, helt gratis, opprette en bruker for å kunne følge bestillingen, gjennomføringen og leveringen online. Med ditt brukernavn og passord kan du enkelt bestille transport og budtjenester når behovet melder seg.

På vår kundeweb får du oversikt over kostnadene, og du kan spore pakken din helt uten å være i kontakt med oss.

Opprett din bruker for å bli web-kunde her, eller bestill transport av oss her.

På vår forside kan du enkelt spore din forsendelse.

EDI-kobling for bestilling, sporing og kommunikasjon

Med en EDI-kobling lager vi en integrasjon mellom dine og våre systemer. Deres ordre overføres elektronisk rett inn i vårt ordresystem. Du kan bestille og overvåke gjennomføringen og leveringen i sanntid.

Du har full oversikt over kostnadene, og ordrestatus til enhver tid.

EDI-bestilling passer godt for kunder som har mange forsendelser og et større antall bestillinger. Deres produserte ordre går automatisk over i vårt system, og rett inn i lasteplanleggingen, og ordrestatus blir tilgjengelig.

Kontakt Blå Kurér i dag dersom du ønsker en effektiv og digitalisert transportpartner. Vi tilbyr transport i og mellom Telemark, Vestfold, Buskerud og Oslo.